AGK HTML5


Vývojové prostředí AGK umožňuje export vytvořených aplikací do HTML5... My je pak můžeme jednoduše "pověsit" na web. Aplikace mohou používat 2D i 3D grafiku. Nepodporují ale některé efekty např. stíny, ale AGK je stále vyvíjeno a vylepšováno, takže v některém patchi podpora možná přibude.



AGK se spuštěnou aplikací vlevo. Napravo je prohlížeč Firefox s načtenou HTML5 verzí stejné aplikace.


Webové aplikace fungují dle složitosti a použití knihoven. V některém prohlížeči lépe, jiném hůře - záleží ale také na nastavení webu (http/https, ftp...). Primární ale export do HTML5 není. Důležitější je export zejména pro Android, iOS a Windows, funguje se všemi knihovnami a jejich příkazy.


 


 


3d

Klikněte pro vyzkoušení.
3d aplikace na webu. Klikněte pro vyzkoušení.


 


 


Karta

Klikněte pro vyzkoušení.


Karta - aplikace vytvořená v App Game Kit. V cyklu zde plynule měníme Alfa kanál sprajtu z 0 na 255

 


 


Abeceda

Klikněte pro vyzkoušení.


Abeceda - aplikace vytvořená v App Game Kit. Virtuální joystick uprostřed obrazovky použijeme k pohybu abecedy v kruhu. Snímáme z něj hodnotu páky joysticku X, podle které měníme úhel prvního písmene. Ostatních 25 písmen následuje první písmeno s úhlovými odskoky proti úhlu prvního písmene.

 


 


Abeceda 2

Klikněte pro vyzkoušení.


Abeceda 2 - aplikace vytvořená v App Game Kit. Virtuální joystick uprostřed obrazovky použijeme k pohybu abecedy okolo hran displeje. Po zjištění rozlišení zařízení spočítáme obvod. První písmeno posunujeme dle hodnoty páky joysticku X v rámci spočítaného obvodu. Ostatních 25 písmen následují s pravidelným odstupem v rámci obvodu.

 


 


jardusek@gmail.com

Tel. 736 539 374